در ادامه مطلب سوک آمده است: خبر می رسد که کلاس های درس دانش آموزان مدرسه ای در تنگستان از روز گذشته و هم زمان با بازگشایی مدارس در مسجدی برگزار می شود.
رئیس آموزش و پرورش دلوار با تایید این خبر و در واکنش به فروریختن سقف مدرسه ای در روستای چاه پهن دهستان بوالخیر بخش ساحلی تنگستان اظهار داشت: خبر مبنی بر ریزش سقف کلاس درس کذب بوده و مصدومیت دانش آموز ناشی از برخورد کاشی به سر و دست ایشان در یکی از اتاق های مسجد اتفاق افتاده است.
وی این را هم گفته که با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر، آموزش و پرورش منطقه دلوار و شورای اسلامی و دهیاری روستای چاه پهن این مسجد به منظور استفاده موقت دانش آموزان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته تا آموزشگاه خیرساز شهید مدنی روستای چاه پهن که مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند، آماده بازگشایی شود.
نکته قابل ذکر تعلل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر است که با علم به نیاز این روستا ، نتوانسته مدرسه را در زمان آغاز سال تحصیلی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد و طی فشارهای به عمل آمده توسط منطقه آموزش و پرورش دلوار، بخشدار، ریاست شورا و دهیاری این روستا وعده راه اندازی مدرسه را در نیمه دوم مهر ماه داده که شواهد نشان می دهد که امکان بازگشایی این مدرسه در طی دو هفته آینده مقدور نمی باشد .
حال این پرسش مطرح است که با وجود این که این روستا فاقد مدرسه ای بوده که دانش آموزان آن مجبور به استفاده از فضای مسجد برای تحصیل هستند، چرا تمهیدات لازم اندیشه نشده تا پیش از آغاز سال تحصیلی، این مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد؟
شاید مصدوم شدن یک دانش آموز در روز اول بازگشایی مدرسه، تلنگری بوده تا مظلومیت این دانش آموزان رسانه ای شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.