به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی شنبه شب در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان دیر به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود:در برابر جنگ روانی و اقتصادی دشمن باید ایستادگی و در جهت تقویت روحیه معنوی خود تلاش کنیم.
وی اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با الهام از عاشورای حسینی هشت سال دفاع مقدس را در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.
امام جمعه دیر افزود: تا زمانی که به ارزش های اسلامی پای بند هستیم، دشمن داریم و باید با پیروی از مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی بین همدیگر نقش های دشمن را خنثی کنیم.
فرماندار دیر نیز گفت: رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس ایمان به خدا، پیروی از رهبری، و وحدت بین مردم بود.
حمزه اعتماد افزود: در برابر دشمن هیچ ذره ایی از آرمان های خود کوتاه نخواهیم آمد و باید راه شهیدان را پیشه راه خود قراردهیم.
فرمانده سپاه سید الشهدا دیر نیز در این آیین گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما توانسته ایم با 120 برنامه متنوع که 75 برنامه آن شاخص است در این شهرستان اجرا می شود.
سرهنگ عیسی داوریان افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بالابردن روحیه جهاد و شهادت طلبی و تقدیر از حماسه سازان و سربازان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی گفت: با تمام توان و اقتدار و روحیه انقلابی و با پیروی از فرمایش های مقام عظمای ولایت در برابر توطئه های دشمنان ایستاده ایم.
بندردیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.