به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز جمعه در نشست هم اندیشی مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: ظرفیت ادبی و هنری کشور بسیار عمیق است ولی با این وجود در حوزه دفاع مقدس از آن استفاده بهینه و درخور نشده است.
وی بیان کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از همه ظرفیت ها برای انتقال فرهنگ ایثار و گذشت دفاع مقدس به نسل کنونی استفاده شود.
خدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح راه آهن بوشهر-شیراز گفت: این پروژه با برگزاری مناقصه به نقطه ای مطلوب رسیده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی گفت: در این ارتباط تسریع روند آن توسط دستگاه های ذیربط انتظار است.
خدری با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیس از رای گیری در قالب بررسی های صورت گرفت از بوشهر، به عنوان مستعدترین منطقه برای ایجاد منطقه آزاد تجاری اعلام شد.
خدری ادامه داد: با وجود اینکه این مهم برای تصویب نیازمند کسب دو سوم آرا بود با رایزنی هایی که صورت گرفت مقرر شد تا با رای اکثریت نسبی نیز تصویب لایحه مناطق آزاد محقق شود.
وی گفت: در این ارتباط انتظار است از هم اکنون برای ایجاد زیرساخت های مرتبط با منطقه آزاد بوشهر تصمیم های مناسبی لحاظ شود تا از ظرفیت ایجاد شده برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان بوشهر نهایت استفاده برده شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.