در این اطلاعیه که توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است:بیمار ساعت 30 دقیقه نیمه شب به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر مراجعه و توسط پزشک کشیک ویزیت می شود.
بیمار نسبت به داروی تجویزی معترض شده که به مشاجره لفظی و سپس درگیری فیزیکی منجر می شود که بلافاصله با مداخله حراست مرکز خاتمه می یابد.
این موضوع از همان ابتدا به دانشگاه علوم پزشکی گزارش شده و توسط حراست و بازرسی این دانشگاه و همچنین دادگستری شهرستان دیر درحال پی گیری است.
جهت تنویر افکار عمومی به ویژه شهروندان شهرستان دیر و همکاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به اطلاع می رساند صیانت از حقوق و جایگاه کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان به طور جد مورد اهتمام شبکه بهداشت و درمان دیر و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده و اجازه هیچ نوع تعرضی به جایگاه شریف کادر بهداشت و درمان به هیچ فرد حقیقی و حقوقی داده نخواهد شد.
ضمن اینکه دفاع از حقوق شهروندان به عنوان ولی نعمتان این نظام و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید بوده و بعنوان خط قرمز این دانشگاه محسوب می شود.
برهمین اساس از پزشکان و شهروندان تا نتایج تحقیقات و رای دادگاه درخواست می شود به موارد منتشر شده در فضای مجازی اهمیتی داده نشود و مطمئن باشند حوزه سلامت حامی مردم و پشتیبان کادر فنی خود است.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.