به گزارش ایرنا، سیروس فتحی روز دوشنبه در جلسه شورای بازگشایی مدارس شهرستان دشتی افزود: چنانچه به مدرسه ای علاوه بر معاون اجرایی دو معاون یا بیشتر تعلق بگیرد یکی از آن‌ها باید معاون پرورشی باشد.
وی اظهارداشت:برای نخستین بار در سال جدید تحصیلی جدید یادواره 471 شهید دانش آموز استان بوشهر برگزار خواهد شد و به منظور شناخت و شناسایی شهدا به کمک معلمان نیازمندیم .
فتحی یادآورشد: همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در این استان اندیشده شده و تلاش می کنیم بخشی از سرانه مدارس را تا قبل از مهر ماه پرداخت کنیم.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهارداشت: در آغاز سال تحصیلی هیچ کلاسی نباید بدون معلم باشد و در صورت مازاد بودن نیروی انسانی در هر منطقه بنا به صلاحدید مدیریت از آنان استفاده می شود .
وی گفت:باتوجه به تقارن بازگشایی مدارس با ایام محرم مدیران مدارس سعی کنند علاوه بر ایجاد روح شادابی در مدارس، دانش آموزان را نسبت به فلسفه قیام امام حسین و یاران باوفایش آگاه کنند .
فتحی افزود: مدیران مدارس باید به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است توجه ویژه داشته باشند و برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اهمیت به زنگ نماز و گنجاندن این فریضه دینی نه فقط در برنامه درسی بلکه در عمل را اجرایی کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با همکاری دهیاری ها، شهرداری های و ادارات مدارس این شهرستان تعمیر، تجهیزو زیبا سازی شده است .
احمد طیبیان مجرد افزود: یکی از مشکلات مدارس کمبود نیروهای خدماتی و آشپز در مدارس به ویژه مدارس شبانه روزی است که باعث شده بعضی مواقع مدیر مدرسه خود به نظافت مدرسه اقدام کند.
وی اضافه کرد: امسال چندین یادواره شهید فرهنگی و دانش آموز در مدارس برگزار خواهد شد .
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.