به گزارش ایرنا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در این آیین گفت: قیام امام حسین (ع) اهداف والایی داشت که اصلاح امت، امر به معروف و نهی ازمنکر، تداوم مسیر و احیای سنت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و اجرای عدالت از مهم ترین آنها است.
حجت الاسلام آیت اندرزیان افزود: هر انسانی در مسیر امام حسین (ع) که صراط مستقیم و کشتی نجات است قرار گیرد به سعادت خواهد رسید.
وی با بیان اینکه مداحان و خادمان امام حسین (ع) فضیلت و جایگاه بسیار والایی دارند، گفت: هدف از این همایش و شور و نواها در ماه محرم فراهم کردن زمینه های لازم برای ظهور امام زمان (عج) است.
رئیس تبلیغات اسلامی گناوه اظهارداشت: در عصری که استکبار جهانی بدنبال تضعیف باورهای دینی و مذهبی جامعه است باید پشت سر ولایت باشیم و انقلابی اصیل بمانیم.
مسئول کانون بسیج مداحان گناوه گفت: انقلاب اسلامی به برکت ماه محرم در حرکت و مسیر خود که برگرفته از قیام امام حسین (ع) است محکم و استوار ادامه می دهد.
سیدعلی فاطمی افزود: این همایش که برای پنجمین سال متوالی و با هدف ارج نهادن به پیشکسوتانی که در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا خالصانه گام برداشتند، به همت سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان برگزار شده است.
در این آیین از پنج پیرغلام حسینی تجلیل بعمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.