به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران درجم افزود: طی چند هفته گذشته عملکرد تیم ما از نظر دوندگی و نحوه فعالیت‌ آمار بسیار خوبی داشته که امیدوارم این روند در بازی فردا برابر پارس جنوبی نیز تکرار شود.
وی بیان کرد: تیم پارس جنوبی یک تیم فیزیکی است و برای همین خود را آماده یک بازی درگیر شونده و فیزیکی با آنها کردیم.
قلعه نویی ادامه داد: پارس جنوبی سیستم 2- 4 -4 خطی بازی می‌ کند و چنانچه بتوانیم فضای لازم را از آنها بگیریم به هدف اصلی خود در این بازی دست پیدا می کنیم.
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: در این بازی اولویت نخست گل نخوردن و سپس رسیدن به دروازه حریف برای گلزنی است.
وی یادآورشد: در مجموع خوشحالم که سپاهان در این پنج هفته‌ای که از لیگ گذشته جزو تیم‌هایی بوده که فوتبال خوبی بازی ارائه و رضایت نسبی هواداران خود را جلب کرده است.
قلعه نویی اظهارداشت: در این پنج هفته بیشترین گل زده را داشتیم و دو هفته متوالی است که روند بازی‌های‌ سپاهان به شرایط مطلوبی رسیده است.
وی ادامه داد: سپاهان در پنج هفته گذشته از داوری لطمه خورد ولی با این وجود اعتراضی نکردیم زیرا داوری لیگ در مسیر حرکت به سوی جوان گرایی است و به عمدی نبودن اشتباه های آنها اطمینان کامل داریم.
قلعه نویی در ارتباط با تارتار سرمربی پارس جنوبی جم نیز گفت: وی فردی باتجربه و کاربلدی است که شاید بخشی از این توانمندی را از پدر زنش فیروز کریمی فراگرفته باشد.
پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه شب در جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.