تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این فیلم در توضیحات آن( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

کارگری هستم که همه روزه مجبورم حدفاصل میدان آزادی تا چهاردیواری و بالعکس را با استفاده از اتوبوس BRT طی کنم. این وضعیت هر روزه ما در آغاز صبح و پایان ساعت کاری، بعد از اجرای فاصله گذاری هوشمند در تهران است. معمولا این شلوغی از میدان پونک شروع می شود و در ایستگاه صادقیه به اوج خود می رسد. قبل از شیوع کرونا فاصله حرکت قطارها معمولا زیر 10 دقیقه بود اما در این ایام که باید فاصله حرکت ها کمتر شود، متاسفانه افزایش هم یافته و منجر به شلوغی بیش از حد اتوبوس ها شده است. به حدی که من تا 20 و  چند دقیقه هم منتظر بوده ام. مردم هم که معمولا از قشر کارگر هستند و به دلیل مشکلات مالی، امکان تردد با تاکسی را ندارند و همچنین قادر به تهیه لوازم محافظتی مناسب نیستند مجبور به تحمل این شرایط هستند.

مکان: اتوبوس BRT خط دانشگاه علوم تحقیقات – آزادگان. ایستگاه صادقیه

زمان: ساعت 20:45 دقیقه روز 4 اردیبهشت

 

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.