تمامی مخاطبان می توانند از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ با جماران در ارتباط باشند.

با واگذاری بیمه‌تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته به دستگاه‌های محل خدمت آنان، اعتراضات مختلفی از سوی ایثارگران که تا کنون تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند، صورت گرفت.

 

یکی از مخاطبان جماران( #سخن_مخاطبان ) در پیامی نوشت: 

 

سپاس از آگاهی بخشی و توجه به کنه و ذات اهداف مقدس رسانه، که موجب تنوع بخشی رسانه در فضای مجازی شدید. متاسفانه از حدود یک ماه پیش از سوی معاون رییس جمهوری به داروخانه ها و پزشکان، بخشنامه ای صادر شد و اعلام شد که جانبازان فرهنگی اداره آموزش و پرورش، قراردادشون لغو شده است و باید به اداره متبوع خود مراجعه کنند. اما متاسفانه این عمل ظلم بزرگی در حق جانبازان فرهنگی است و مگر چه تعداد ما جانباز فرهنگی داریم؟ آیا این خدمت دولت تدبیر به جانبازان بود؟ وزارت آموزش و پرورش خود دچار مشکلات متنوعی است که نمی تواند به فرهنگیان خدمات رسانی نماید و بیمه تکمیلی این وزارت خانه خود مشکلات عدیده دارد. لذا چون تمامی جانبازان فرهنگی نسبت به عملکرد ناصحیح اعتراض دارند، خواهشمند است که اطلاع رسانی شود.

اردشیریان از کرمانشاه.

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را برای ما ارسال کنید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.