امیرعبداللهیان: موضوعات باقیمانده در مذاکرات وین جزو خطوط قرمز ماست

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی اظهار داشت: روند مذاکرات وین متوقف نشده، بلکه در هماهنگی با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ، وقفه‌ای کوتاه در مسیر مذاکرات ایجاد شده است. مذاکره کننده ارشد ایران با جدیت به تلاش‌ها برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی با بیان این‌که روند مذاکرات وین متوقف نشده و باقری به تلاش برای رسیدن به توافق خوب و پایدار ادامه می‌دهد، گفت: حل و فصل موضوعات باقیمانده که جزو خطوط قرمز ماست به اراده طرف آمریکایی و عدم اتلاف وقت مرتبط است.

«بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکرات وین به گفت‌وگو پرداخت.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی اظهار داشت: روند مذاکرات وین متوقف نشده، بلکه در هماهنگی با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ، وقفه‌ای کوتاه در مسیر مذاکرات ایجاد شده است. مذاکره کننده ارشد ایران با جدیت به تلاش‌ها برای رسیدن به توافق خوب، قوی و پایدار ادامه می‌دهد. حل و فصل موضوعات باقیمانده که جزو خطوط قرمز ماست به اراده طرف آمریکایی و عدم اتلاف وقت مرتبط است.

رئیس دستگاه دیپلماسی تأکید کرد :جمهوری اسلامی ایران برای حصول توافق خوب، قابل اتکا و پایدار کاملاً جدی است.

دیدگاه تان را بنویسید