یک عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: باید ریشه‌های این افزایش قیمت را پیدا کرد چراکه بسیار غیرمعقول است، همچنین باید ارزیابی و بررسی شود؛ افزایش نرخ ارز به چه صورتی بر روی هزینه این آزمون آن هم تا این حد تاثیرگذار شده است.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس دو برابر شدن هزینه شرکت در آزمون آیلتس در پی حذف ارز دولتی از این آزمون را غیرمعقول خواند و گفت: هفته آینده این مسئله در کمیسیون آموزش پیگیری می‌شود.

داود محمدی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اینکه به دنبال حذف ارز دولتی از آزمون آیلتس هزینه شرکت در این آزمون بیش از دو برابر افزایش یافته است، گفت: هفته آینده این مسئله را در نخستین فرصت از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور به طور رسمی پیگیری خواهیم کرد چراکه این میزان افزایش قیمت حتی در صورت حذف ارز دولتی منطقی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ریشه‌های این افزایش قیمت را پیدا کرد چراکه بسیار غیرمعقول است، همچنین باید ارزیابی و بررسی شود؛ افزایش نرخ ارز به چه صورتی بر روی هزینه این آزمون آن هم تا این حد تاثیرگذار شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هرگونه اقدام مبنی بر اخذ مبلغ مابه التفاوت از افرادی که قبلا برای این آزمون ثبت نام و هزینه آن را پرداخت کرده‌اند را غیرقانونی دانست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 995403
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.