کمیسیون آموزش امروز با حضور شش نفر از نمایندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به بررسی طرح استیضاح بطحایی پرداختند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز - دوشنبه - این کمیسیون خبر داد و گفت که با توجه به باقی ماندن مطالب مطروحه در مورد استیضاح، مقرر شد این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون رسیدگی شود.

میرحمایت میرزاده، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش امروز با حضور شش نفر از نمایندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش به بررسی طرح استیضاح آقای بطحایی پرداختند.

وی با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در این جلسه افزود: نمایندگان متقاضی استیضاح، مواردی همچون دلیل عدم اجرای سند تحول بنیادی، عدم اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، نامناسب بودن کتب درسی، عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و توجه نکردن به معلمان حق‌التدریس و نبود ضابطه در انتخاب مدیران مطرح کردند.

میرزاده در پایان گفت: براساس ماده ۲۳۳ آیین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون مکلف به بررسی تمامی موارد استیضاح با حضور نمایندگان متقاضی است. از آنجا که در این جلسه ۱۰ مورد باقی ماند، مقرر شد که در جلسه بعدی موضوع بررسی شود. اگر بیش از ۱۰ نفر از پاسخ‌های وزیر قانع نشده و انصراف ندادند، استیضاح به سهم ارجاع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.