پس از انجام تحقیقات مشخص شد، مسئول امور مالی شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان رباط کریم با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند اظهار کرد: گزارشی از شهردار پرند مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان به دادستانی واصل شد و پس از وصول این گزارش، دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، مسئول امور مالی شهرداری مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور خاطرنشان کرد: با حسابرسی‎های صورت گرفته تا الان؛ تقریبا نزدیک به ۳ میلیارد تومان اختلاس توسط این شخص صورت گرفته است و با تکمیل کارشناسی و اعلام گزارش حسابرسی میزان دقیق اختلاس مشخص خواهد شد.

دادستان رباط کریم ضمن انتقاد از انتشار برخی مطالب پیرامون این خبر در فضای مجازی تاکید کرد: اعتقاد ما بر شفافیت است، اما باید در نظر داشته باشیم که گاهی اطلاع رسانی شتابزده موجب می‌شود متهم یا متهمین متواری شوند و این امر روند رسیدگی به پرونده را مشکل می‌کند.

شایان ذکر است، دادستان رباط کریم با اشاره به بازداشت ۴ نفر ار اعضای شورای شهر پرند خاطرنشان کرد: اینکه پرونده ارتشا در شورای شهر پرند به پرونده اختلاس در شهرداری مرتبط باشد نیازمند انجام تحقیقات است و تا حصول نتیجه و تکمیل بررسی‌ها نمی‌توان در این رابطه نظر قطعی داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.