جلودارزاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مسائل وزارت کار جزء موارد آسیب‌زننده به اقتصاد نبوده است، باید به مسائل کلان‌تر و مهم‌تری پرداخته شود. افزایش قیمت ارز و کاهش فضاحت‌بار ارزش پول کشور از جیب همین کارگران پرداخته می‌شود و به جیب کسانی می‌رود که با کامیون و تریلی سکه و ارز می‌خرند.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اگر مجلس می‌خواهد صادقانه عمل کند، باید سراغ مثلث برمودای منافع ملی برود، اگر مجلس قصد دارد درست و عادلانه اقدام کند، سراغ کسانی برود که تخلف‌هایشان غیب می‌شود و آنها را استیضاح کند.

سهیلا جلودارزاده درخصوص اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزرای فعال کابینه است، علی‌الخصوص که در حوزه شرح وظایف این وزارتخانه مسائل مربوط به کارگری و اشتغال لحاظ می‌شود که ضمن اهمیت ویژه‌ای که دارد، شامل مشکلات و موانع زیادی است.

وی افزود: بی‌ثباتی که طی چندسال اخیر در حوزه وزارت کار پیش آمده، مانع بزرگی برای عملکرد بهتر وزیر کار است، علاوه براین شرح وظایف این وزارتخانه هم هنوز به تصویب کامل نرسیده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه استیضاح‌ها و سوالات مکرر باعث لنگیدن کار درست وزارتخانه‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: رابطه وزیر کار با جامعه کارگری در ثبات و آرامش این جامعه موثر بوده است، برهمین اساس خودشان می‌دانند این اقدام چه نتایجی دارد.

وی افزود: مسائل وزارت کار جزء موارد آسیب‌زننده به اقتصاد نبوده است، باید به مسائل کلان‌تر و مهم‌تری پرداخته شود. افزایش قیمت ارز و کاهش فضاحت‌بار ارزش پول کشور از جیب همین کارگران پرداخته می‌شود و به جیب کسانی می‌رود که با کامیون و تریلی سکه و ارز می‌خرند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: تقریبا از جیب هر کارگری که یک میلیون حقوق می‌گیرد، ششصد هزار تومان برداشته شده و به جیب افرادی رفته که به شکار دلارهای نفتی در کشورهای دیگر می‌روند و باعث و بانی وضع فعلی هستند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس می‌خواهد صادقانه عمل کند، باید سراغ مثلث برمودای منافع ملی برود، اظهار کرد: اگر مجلس قصد دارد درست و عادلانه اقدام کند، سراغ کسانی برود که تخلف‌هایشان غیب می‌شود و آنها را استیضاح کند.

جلودارزاده تاکید کرد: به نظر می‌رسد برخی به خاطر بعضی منافع خود پیگیر این اقدامات هستند اما بهتر است به جای این اقدامات پیگیر مسائل اقتصادی باشند.

وی خاطرنشان کرد: تغییر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط فعلی باعث فوت وقت در مواردی می‌شود که باقی مانده زمان دولت را هم هدر می‌دهد. 

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: این موضوع دو جنبه دارد که یکی از آنها این است که روحانی به مجلس بیاید و حرف‌ها و مشکلات خود را با مردم در میان بگذارد و مردم را در جریان سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها قرار دهد، دومین هدف این استیضاح را افرادی دنبال می‌کنند که قصد دارند تیشه به ریشه نظام بزنند و بدنه دولت را ضعیف و ناامید کنند که قطعا به هدف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.