این شبکه ها در سطح استان های آذربایجان غربی، تهران و برخی از استان های عمقی کشور شناسایی شدند و از تداوم فعالیت های مجرمانه آنان جلوگیری شد.

به گزارش جماران؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی 2 شبکه قاچاق ارز و طلا و 2 شبکه دیگر جعل اسکناس‌های خارجی(دلار، یورو، لیر و دینار عراقی) و ضرب سکه‌های تقلبی را متلاشی کردند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان مرزی این شبکه ها را با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی چند مرحله عملیات هوشمندانه شناسایی و متلاشی کردند. 

بر اساس این گزارش این شبکه ها در سطح استان های آذربایجان غربی، تهران و برخی از استان های عمقی کشور شناسایی شدند و از تداوم فعالیت های مجرمانه آنان جلوگیری شد. 

بر اساس گزارش اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی 15 نفر از عوامل این شبکه ها دستگیر شدند و بیش از 500 هزار قطعه انواع ارزهای خارجی (دلار، یورو و لیر)، بیش از نیم میلیون دلار جعلی و 122 میلیون دینار تقلبی به همراه کلیه تجهیزات جعل اسکناس و ضرب سکه‌های تقلبی کشف شد. 

آذربایجان غربی با سه میلیون و 265 هزار نفر جمعیت در امتداد مرزهای ایران با کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری نخجوان قرار دارد و 967 کیلومتر از مرزهای ایران با کشورهای همسایه در این استان واقع است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.