• کدخبر: 977091
  • منبع: کانال تلگرامی محمدرضا تابش
  • نسخه چاپی

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

روایت محمدرضا تابش از جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاح طلبان و هیات رئیسه فراکسیون امید در مجلس؛

دولت باید در عملکردهایش تجدیدنظر کند/ تأکید اصلاح‌طلبان بر استفاده از اهرم‌های قانونی در صورت ادامه روند فعلی

امروز جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاح طلبان و هیات رئیسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش جماران؛ در این جلسه حضار به تبادل نظر پرداختند و نقدها و نقطه نظرات خویش را نسبت به موضوعات مختلف ومشکلات و مسائلی که مردم با آن روبرو هستند را بیان نمودند.

لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس،تشریح عملکرد فراکسیون امید، بهره گیری بهتر از رسانه ها در بیان عملکردهاو تلاش مضاعف برای حل معضلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور،همچنین جلوگیری ازبروزبحران درکشور و مقابله با تهدیدات خارجی از جمله موضوعاتی بود که درخصوص آنها صحبت شد.

راهبردهای اصلاح طلبان برای گذر ازاین شرایط بحرانی و مقابله با ترفندهای آمریکا و اسرائیل و دور کردن کشور ازجنگ و خنثی کردن اقدامات و مواضع بدخواهان این ملت  که تاثیرات آن در زندگی مردم تجلی می یابد،ضرورتهایی است که نباید از آن غفلت کرد.

گفته شد اصلاح طلبان نباید منفعل باشند و اجازه دهند توسط بعضا دوستان نادان  و جریان رقیب با جریان اصلاح طلبی تصفیه حساب شود.

اصلاح طلبی راه گریزناپذیر است و باید با گفتمان سازی وتاثیرگذاری نگذاشت کشور به سمت جنگ سوق داده شود.

دولت باید در عملکردهایش تجدیدنظر کند وبا رفتارانفعالی،وجهه حامیان خود و جبهه اصلاح طلبی را نزد مردم تضعیف ننماید.

از فراکسیون امید انتظار است درصورت ادامه این روند بااستفاده ازاهرمهای قانونی از حقوق مردم دفاع کند و راه را برکژیها کاستیها ببندد.

در ادامه جلسه از نقدهای سازنده وپیشنهادات ارائه شده به فراکسیون امید استقبال شد و تداوم اینگونه جلسات با دستور کارمشخص،در پیشبرد اهداف اصلاح طلبی موثر قلمداد گردید. 

عملکرد فراکسیون امید در ابعاد مختلف توسط دکتر عارف تشریح و نسبت به برخی موانع و مشکلاتی که کار این فراکسیون را کند کرده است، بیان گردید.

وی جریان اصلاح طلبی و ترویج این تفکر را راه نجات کشور دانست و از همه احزاب و تشکلهای اصلاح طلب درخواست نمود تا با ارائه طرحها و نقطه نظرات خویش این فراکسیون را در ایفای وظایف قانونی خویش و خدمت به مردم، یاری نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 977091
  • منبع: کانال تلگرامی محمدرضا تابش
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.