معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: دیروز در کمیته ارز دولت حاضر شدیم و در این جلسه به دغدغه های ما توجه جدی شد و فکر می کنم تصمیمات خوبی در راه باشد.

به گزارش جماران؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: ارز مسافرتی و تبدیل ارز برای گرشگران ورودی به کشور با ثبات می شود.

علی اصغر مونسان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: هزینه های تبلیغات جاذبه های تاریخی و طبیعی ایران در کشورهای دیگر گران است.

وی اظهار داشت:در حوزه تخصیص اعتبارات تبلیغات تاکنون ارقام بسیار کم بود و امکان تبلیغات ملی نیز وجود نداشت.

مونسان گفت: تبلیغات خارجی باید به صورت حرفه ای انجام شود و حتی برای بسته های تبلیغات نیازمند مشاوران خارجی هستیم.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال 96 عدد خوبی برای تبلیغات خارجی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: سفارتخانه ها در تبلیغات آثار تاریخی و طبیعی کشور مشارکت دارند و در نشست سفرای ایران در روز یکشنبه نیز به بخش گردشگری پرداخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: آمار بهار امسال نشان می دهد که برخلاف مشکلات ارزی و مسائلی که در حوزه تبدیل ارز برای گردشگران ایجاد شد اما رشد 30 درصدی در ورود گردشگر داشتیم.

مونسان ادامه داد: دیروز در کمیته ارز دولت حاضر شدیم و در این جلسه به دغدغه های ما توجه جدی شد و فکر می کنم تصمیمات خوبی در راه باشد.

وی افزود: این تصمیمات ما را به ثبات در ارز مسافرتی و تبدیل ارز خواهد رساند و در راستای کمک به گردشگری خواهد بود. 

**صدمین پل تاریخی لرستان ثبت ملی می شود

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت:کشور ایران تاریخی است اما منابع محدود می باشد و اولویت های برای دولت وجود دارد.

وی افزود: ترمیم برخی پل های لرستان انجام شده و برخی در حال انجام است و به زودی صدمین پل تاریخی لرستان به ثبت ملی می رسد و ویژه برنامه ای در این راستا تدارک دیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.