رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اینکه به چه میزان ترکیب تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند را دولت باید تشخیص بدهد بنابراین باید به این موضوع توجه جدی شود.

به گزارش جماران؛ خانه ملت نوشت: حمیدرضا حاج‌بابایی در خصوص موضوع تغییر در تیم اقتصادی دولت، گفت:باید پذیرفت مردم تیم اقتصادی دولت را کارآمد نمی دانند. باید سیاست ها در حوزه اقتصادی به نحوی اعمال می شد که مانع از سوداگری و سوءاستفاده در بازارها می شد.    

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رشد قیمت ها در بازار، ادامه داد: اینکه به چه میزان ترکیب تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند را دولت باید تشخیص بدهد بنابراین باید به این موضوع توجه جدی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:به دنبال ایجاد چالش در مسائل نیستیم بنابراین استیضاح اعضای تیم اقتصادی دولت در اولویت نیست و پیشنهاد می شود دولت تغییرات لازم برای تقویت تیم اقتصادی دولت انجام دهد.

حاج بابایی تصریح کرد:تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت است و یک گام رو به جلو برای حل مشکلات محسوب می شود اما اگر دولت اقدام نکند مجلس در این زمینه تصمیم گیری می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:سیاست ها و عملکرد اقتصادی دولت قابل قبول نیست که بخشی از این عدم موفقیت به انفعال دستگاه های اقتصادی و بخشی به دلیل عدم وجود برنامه مشخص و غیره مربوط می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 953192
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.