رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: سخن گفتن درباره دولت و ایجاد مانع به نحوی که در فرصت چهار ساله خود نتواند کار کند، ایران دوستانه، کشور دوستانه و نظام دوستانه نیست؛ اصل بر این است که دولت چهارسال کار را ادامه دهد و همه باید در این زمینه کمک کنند.

به گزارش جماران؛ حمیدرضا حاجی بابایی امروز - دوشنبه - درباره شرایط کنونی کشور باتوجه به اعمال فشارهای آمریکا اظهارداشت: شرایط موجود هم تهدید و هم فرصت است؛ اگر به فکر محکوم کردن یکدیگر یا به دنبال مقصر برای حساب کشی باشیم، شرایط کنونی یک تهدید خواهد بود.

وی یادآور شد: ولی اگر در این موقعیت - با وجود نقدهایی که به دولت، مجلس و قوه قضاییه وجود دارد - حفظ نظام، کشور و تمامیت ارضی را یک اصل بدانیم، شرایط موجود یک فرصت طلایی است.

وزیر پیشین آموزش و پرورش در دولت دهم همچنین اظهارداشت: سخن گفتن درباره دولت و ایجاد مانع به نحوی که در فرصت چهار ساله خود نتواند کار کند، ایران دوستانه، کشور دوستانه و نظام دوستانه نیست؛ اصل بر این است که دولت چهارسال کار را ادامه دهد و همه باید در این زمینه کمک کنند.

** سخن گفتن برای لرزان کردن دولت، دوستانه نیست

حاجی بابایی گفت: استفاده از ابزارهای نظارتی توسط مجلس اشکالی ندارد اما طرح مطالبی برای لرزان کردن دولت، دوستانه نیست.

وی درباره چگونگی عبور از این مرحله حساس ادامه داد: عبور از این شرایط شفاف و امکان پذیر است و به فضل الهی از آن عبور می کنیم.

وی با یادآوری این که باید نقدها، گفت وگوها و بحث ها در این شرایط وجود داشته باشد، تصریح کرد: مهم این است که ما توانمندی های یکدیگر را خنثی نکنیم و سخنان خارج از ریل نزنیم.

** با انسجام شرایط فعلی به یک فرصت طلایی تبدیل می شود

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: با انسجام دولت، مجلس و قوه قضاییه این حرکت آمریکا که در حال شکل گیری است به یک فرصت طلایی برای ما تبدیل می شود.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: بوسیله این فرصت طلایی می توانیم تمام این خسارت ها را جبران کرده و فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه در کشور را آغاز کنیم.

وی تاکید کرد: این امر در صورتی تحقق می یابد که هر کس که به این خاک و نظام علاقه مند است با تمام قدرت و توان به مسائل اصلی بپردازد و مسائل فرعی را اصل نکند.

**هدف آمریکا از بین بردن عزت مردم ایران است

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین درمورد سخنان روز گذشته ظریف مبنی بر این که هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است، گفت: هدف آمریکا از اقدامات اخیر از جمله تحریم ها قطعا دولت، مجلس یا شخص خاص در ایران نیست بلکه آنها تلاش می کنند تا به این وسیله کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

وی با یادآوری تمدن چند هزار ساله و تاریخی ایران تاکید کرد: دولت آمریکا به دنبال از بین بردن تمدن و عزت ملت ایران است؛ آنها جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته اند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کشور ایران را دارای مردمی استکبارستیز می دانند که زیر بار زور نمی روند و حاضر نیستند تحت سیطره کشوری مانند ایالات متحده باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس، دلیل مخالفت آمریکا با ملت ایران را مجاهد پروری و آزاده پروری ایرانیان دانست و گفت: امروز همه باید یکپارچه در کنار یکدیگر حرکت کنیم تا بتوانیم این توطئه ها را خنثی کنیم.

محمد جواد ظریف روز گذشته - سوم تیر97 - در سخنانی در اتاق بازرگانی ایران گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است. این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است. می خواهند ایران را نابود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.