علی ربیعی وزیر کار گفت: با توجه به تغییر شرایط کنونی کشور نسبت به سال گذشته باید با برنامه ریزی جدید و تغییر رفتار در مقابل تحرکات دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش جماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در قبال تحرکات دشمن باید با مدارا و عقلانیت بسوی تفاوت رفتار و استراتژی حرکت کرده و با قدرت از معیشت مردم دفاع می‌کنیم.

علی ربیعی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: شرایط کنونی کشور با دوران قبل از تحریم متفاوت بوده و اکنون باید با صرفه جویی بیشتر و سخت‌کوشی در راه کاهش هزینه ها به پیش برویم.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر شرایط کنونی کشور نسبت به سال گذشته باید با برنامه ریزی جدید و تغییر رفتار در مقابل تحرکات دشمن ایستادگی کنیم.

به گفته وزیر تعاون؛ همچنین هماهنگی و هم افزایی میان بخشی باید با جدیت توسط دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

ربیعی خطاب به مدیران و مسوولان اجرایی اضافه کرد: گفتگوی اجتماعی با اقشار و صنوف مختلف جامعه و تبادل نظر با مردم را روز به روز افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: همچنین باید با تلاش و صرفه جویی در هزینه ها در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و با افزایش ساعت کار ادارات خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این پیوند از برقراری شیفت شب در وزارتخانه خبر داد و خطاب به مدیران استان گلستان گفت: عدالت منطقه‌ای و استانی باید اجرا شود.

وی همچنین اقدامات برخی افراد در داخل را نوعی سوداگری دانست که در شرایط کنونی یک علامت به ترامپ بوده و افزود: با همت مسوولان و همراهی مردم از این گردنه نیز به سهولت عبور خواهیم کرد.

وزیر کار اضافه کرد: با ایجاد اشتغال خرد و متوسط برای رفاه بیشتر و تامین زندگی و معیشت مردم تلاش می کنیم.

ربیعی همچنین رتبه استان گلستان را در مقوله اشتغال در سطح کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش ها در شرایط جدید و با توجه به تحریم ها باید دوچندان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.