این تظاهرات همچنین با تدابیر بسیار شدید و بی سابقه امنیتی از سوی پلیس صورت گرفت به طوری که سالیان گذشته چنین حضور پر شماری از سوی پلیس دیده نشده بود.

به گزارش جماران؛ راهپیمایی روز قدس در لندن امسال نیز همچون سال های پیش با استقبال فراوان هواداران فلسطین برگزار شد.

گروه های مختلف مسلمانان از ملیت های گوناگون به همراه بسیاری از سازمان ها و نهادهای غیر مسلمان هوادار حقوق فلسطینیان از ساعت ها قبل در مقابل سفارت عربستان سعودی گرد هم آمده و در حالی که پلاکاردها و پرچم های زیادی را در دست دارند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم نمودند.

استقبال گسترده از راهپیمایی روز قدس به دلیل شرایط خاص غزه

تظاهرات امسال روز قدس به علت شرایط خاص غزه و جنایت های هر روزه صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین، با استقبال بسیار گسترده تری از سوی هواداران فلسطین مواجه شد.

تدابیر شدید امنیتی در راهپیمایی روز قدس 

این تظاهرات همچنین با تدابیر بسیار شدید و بی سابقه امنیتی از سوی پلیس صورت گرفت به طوری که سالیان گذشته چنین حضور پر شماری از سوی پلیس دیده نشده بود.

از سوی دیگر در مقابل سفارت عربستان سعودی و مسیر راهپیمایی یک گروه هوادار رژیم صهیونیستی از یک سو و نیز افرادی از گروه های نژاد پرست و هوادار فاشیست ها در انگلیس به قصد بر هم زدن نظم این مراسم در محل حضور پیدا کردند. از این رو پلیس نیز به شدت مراقب کنترل اوضاع بود به گونه ای که در چند مورد تعدادی از افراد نژاد پرست را که قصد ایجاد درگیری داشتند بازداشت نمود.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی مستقر در لندن که سازمان دهنده اصلی این راهپیمایی است به منظور پیشگیری از درگیری های احتمالی از سوی این گروه ها پیشتر با ارسال پیام ها و ایمیل ها ی هشدار دهنده، آنها را از بروز حوادث احتمالی آگاه کرده بود.

IMG_0933

unnamed-3-500x333

IMG_0906

IMG_0919

IMG_0921

IMG_0926-1

IMG_0929

IMG_0934

IMG_0935

IMG_0937

IMG_0980-1

IMG_0893

IMG_0895

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.