مدیر امور شعب بانک ملی در استان یزد گفت: رونمایی از این اپلیکیشن اواخر سال گذشته انجام شد ضمن آنکه این مدل یک امتیاز برای مشتری محسوب می‌شود اما هر دو مورد یعنی هم نوبت‌دهی از طریق اپلیکیشن"بله" و هم از طریق دستگاهی همزمان در حال اجراست.

به گزارش جماران، محمدرضایی، مدیر امور شعب بانک ملی‌ در مورد چاپ قبض نوبت‌دهی‌از طریق "بله" در یزد اظهار داشت: این اقدام از ۳ ماه گذشته در یزد در حال انجام بوده و به صورت پیشنهاد مطرح شده است.

وی افزود: به این شکل که مشتری در منزل خود، دفتر کار و یا در مسیر به راحتی در سیستم می تواند نوبت بگیرد و بر اساس بارکد در شعبه می‌تواند خدمات خود را از بانک دریافت کند.

رضایی ادامه داد: رونمایی از این اپلیکیشن اواخر سال گذشته انجام شد ضمن آنکه این مدل یک امتیاز برای مشتری محسوب می‌شود و هر دو مورد یعنی هم نوبت‌دهی از طریق اپلیکیشن"بله" و هم از طریق دستگاهی در حال اجراست.

وی افزود: در شهر ما اکثرا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و استقبال خوبی هم شده است البته این جمله انتهای برگه باید اصلاح شود و کلمه "صرفا" را باید از روی برگه‌ها حذف کنیم.

رضایی افزود: در سی شعبه ما این اقدام در حال انجام است و هر دو کار در دست اجراست اما پایلوت اصلی ما در ابتدا شعبه اطلسی بود و در همان شعبه هم این قبض‌ها چاپ شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.