معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد رویارویی تمام عیار طاغوت غرب و استکبار با ایران هستیم و در این رویارویی نه تنها زمین نخوردیم بلکه با تمسک به نعمت ولایت آنها را به زمین زده‌ایم.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در دیدار با رئیس‌کل دادگستری و مسئولان قضایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: حوزه قضایی استان خراسان رضوی یکی از حوزه‌های فعال، زنده، بروز و مطرح کشور و در بسیاری از زمینه‌ها پیشگام و پیشرو است.

وی با تشریح شرایط کنونی کشور خاطرنشان کرد: امروز کشور به اذعان دشمنان، با عزت و اقتدار بیشتری نسبت به گذشته در حال طی مسیر متعالی خود می‌باشد و این واقعیت غیرقابل انکار است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: دشمنان اعم از آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و برخی کشورهای مرتجع منطقه تمام امکاناتشان را برای صدمه زدن به نظام اسلامی به‌کار گرفته‌اند اما به آنچه می‌خواستند نرسیدند و نمونه بارز آن تجمیع این امکانات در سوریه برای مقابله با خواست مردم این کشور بود و نتیجه آن به حول و قوه الهی پیروزی جریان اسلامی بود.

وی با اشاره به سابقه دشمنی استکبار علیه نظام مقدس اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد رویارویی تمام عیار طاغوت غرب و استکبار  با ایران هستیم و در این رویارویی نه تنها زمین نخوردیم بلکه با تمسک به نعمت ولایت آنها را به زمین زده‌ایم.

محسنی‌اژه‌ای با اشاره به تحرکات مذبوحانه برخی از کشورهای مرتجع عرب گفت: برخی از این کشورها با تصور خام برتری در منطقه علیه جریان اسلامی تحرکات خود را آغاز کردند اما علی‌رغم دریافت کمک‌های بی‌شمار از غرب در مقابل قدرت معنوی ایران شکست خورده‌اند و در این زمینه می‌توان به شکست یکی از این کشورها از مجاهدین آزادی‌خواه یمن اشاره نمود و دست برتر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عراق و یمن نمونه‌هایی از عزت و عظمت ایران است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به برخی از شیطنت‌ها در داخل کشور گفت: در داخل نیز دشمن سعی کرد با شیطنت از راه‌های گوناگون در صفوف مردم و مسئولان رخنه ایجاد کند و در این زمینه می‌توان به اتفاقات انتهای سال گذشته اشاره کرد و این حرکت‌ها در حالی بود که هوشیاری و بصیرت مردم و اقدام مؤثر مسئولان اجازه نداد دشمن به اهداف خود برسد حال آنکه اگر چنین اتفاقاتی در کشور دیگری رخ می‌داد مدت‌ها موجب مشکل‌آفرینی می‌شد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های مسئول نسبت به تحرکات و وقایع موجود خاطرنشان کرد: جریان نفوذی که سال‌ها مورد حمایت دشمنان بود نیز نتوانست در مقابل چابکی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ما به ویژه اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرد و این عزیزان تنها چند چشمه از این اشراف را نشان‌داده و دشمنان را بی‌حیثیت و بی‌اعتبار کردند.

محسنی‌اژه‌ای افزود: دشمنان پس از شکست‌های پی در پی در برابر مردم ایران به شرایطی رسیده‌اند که هر کاری که از دستشان بربیاید انجام خواهند داد، بنابراین نباید از حجم بالای تهدیدات و کارشکنی‌ها علیه ملت صبور ایران تعجب کرد.

معاون اول قوه قضائیه خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال ضربه‌زدن به عمود خیمه نظام یعنی جایگاه ولایت و شخص رهبری است و بر این اساس نهادهای انقلاب به ویژه قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته‌اند.

وی یکی از دسیسه‌های دشمن در این زمینه را ایجاد جو بی‌اعتمادی در بین مردم و مسئولان برشمرد و افزود: دشمن با تمام توان و با به‌کارگیری تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و چنین شرایطی نیازمند هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و یکپارچگی بین مردم می‌باشد.

محسنی‌اژه‌ای افزود: فشارها به ویژه در مقطع کنونی علیه قوه قضائیه قابل پیش‌بینی بود چه آنکه دشمن هرگاه به دنبال ضربه‌زدن به نظام بوده سعی در حذف موانع خود داشته و بدیهی است که قوه قضائیه از بزرگترین موانع در برابر تهاجمات دشمن است.

وی با طرح این سؤال که در شرایط کنونی وظیفه ما چیست؟ خاطرنشان کرد: از مهمترین وظایف مسئولان شناسایی بسترهای تحریک و تهییج مردم و تلاش جدی و مضاعف برای حل مشکلات آنها و جلوگیری از سوء استفاد دشمن از این بسترهاست و در این زمینه نحوه مواجهه با این وضعیت بسیار مهم و نیازمند تدبیر و بصیرت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.