ممکن است اختلاف‌نظرها و اختلاف سلیقه‌هایی در برخی از روش‌ها وجود داشته باشد، اما باید در بلندمدت از اختلاف اجتناب کرده و در فضای صمیمی مسائل را حل و فصل و با وحدت مسیر آینده را طی کنیم.

به گزارش جماران؛ رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت اصلاح‌طلبان حل و فصل مسائل و نیازهای کشور است که آن هم همبستگی ملی است.

محمدرضا عارف، در رابطه با مهمترین اولویت کشور  در سال جدید گفت: اولویت اصلاح‌طلبان حل و فصل مسائل و نیازهای کشور است که لازمه آن هم همبستگی ملی است که امیدوارم بتوانیم آن را با توجه به مطالبات مردم به دست آوریم. 

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد مهمترین مطالبه مردم مسائل اقتصادی، معیشتی و اشتغال است، اظهار داشت: نامگذاری سال، نامگذاری درستی است و باید به صورت جدی حمایت از تولید داخلی را دستورکار قرار داد و البته این انتظار هم از تولیدکنندگان می‌رود که با ارتقای کیفیت و ایجاد فضای رقابتی، این راهبرد را عملیاتی کنند. 

رییس شورای عالی سیاستگذاری تداوم وحدت و انسجام جریان اصلاح‌طلب را مهمترین راهبرد اصلاح‌طلبان در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: اصلا‌ح‌طلبان باید روند دهه ۹۰ خود را ادامه دهند. این روند، وحدت و عقلانیت است.

عارف ادامه داد: ممکن است اختلاف‌نظرها و اختلاف سلیقه‌هایی در برخی از روش‌ها وجود داشته باشد، اما باید در بلندمدت از اختلاف اجتناب کرده و در فضای صمیمی مسائل را حل و فصل و با وحدت مسیر آینده را طی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.