حمیدرضا ترقی گفت: با توجه به آنچه در جریان رقابت‌های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، متأسفانه می‌شود گفت سالی که گذشت سال خودزنی نیروهای سیاسی و رقبای انتخاباتی بود.

به گزارش جماران؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع بندی خود از اتفاقات سیاسی سالی که گذشت گفت: سال 96 اتفاقات مختلف سیاسی را تجربه کردیم که از جمله آن می توان به انتخابات ریاست جمهوری و رقابت های مربوط به آن اشاره کرد.

ترقی ادامه داد: اما با توجه به آنچه در جریان رقابت های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری رخ داد، متأسفانه می شود گفت که سالی که گذشت سال خودزنی نیروهای سیاسی و رقبای انتخاباتی بود.

این فعال سیاسی اصوگرا ادامه داد: در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، رقبای انتخاباتی به جای اینکه در جهت تقویت امید و تقویت آینده‌نگری مردم صحبت کنند و به جای اینکه در جهت تشریح نقاط مثبت و کارکردهای دولت‌ها گام بردارند، بیشتر توپ در دروازه خودی زدند.

ترقی تأکید کرد: در جریان انتخابات نخبگان سیاسی و نامزدهای انتخاباتی بیشتر گل به خودی زدند و همین مسئله موجب تزریق یأس به مردم و نسل جوان کشور شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: در جریان رقابت های انتخاباتی سیاه‌نمایی‌هایی که نسبت به حال و گذشته انجام گرفت، بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 889242
  • منبع: اعتمادآنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.