پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

انتساب اینستاگرام؛​ بهانه ای برای تخریب

پاسخ جماران به اخبار کذب یک خبرگزاری

در پی درج اخباری در خبرگزاری فارس و نسبت دادن دروغ یک صفحه اینستاگرام به موسسه تنظیم ونشر امام خمینی(س) و سایت جماران، این پایگاه اطلاع رسانی با ارسال جوابیه ای به این خبرگزاری خواستار درج ان و نیز اصلاح اشتباه شد.

به گزارش جماران در بخشی از جوابیه ارسالی جماران به فارس آمده است:

به دنبال درج اخبار کذب با عنوان «ورود جهت دار موسسه تنظیم آثار امام به پرونده آقازاده جنجالی/ موسسه ای برای حفظ اثار امام یا تایید هاشمی ها»و «تحریف امام(ره) یا مهدی هاشمی؟! مسئله «جماران» این است» و نسبت دادن صفحه اینستاگرامی تحت عنوان jamaran_ir به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و سایت جماران که متأسفانه برخلاف اصول اولیه شرع، اخلاق اسلامی و رسانه ای صورت گرفته است، به اطلاع می رساند: این صفحه اینستاگرام هیچ ارتباطی به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س)، پرتال امام خمینی (س) و نیز سایت جماران ندارد و معلوم نیست آن خبرگزاری از کجا و بر اساس کدام مستندات، این خبر کذب که سبب تشویش اذهان عمومی می شود را درج و مورد تحلیل قرار داده است.

در بخش دیگری از پاسخ جماران به خبر کذب فارس آمده: پیداست آن رسانه فقط به دنبال بهانه ای برای هجمه به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی( س ) و جماران بوده است. این خبرگزاری صرفا بر اساس یک تشابه اسمی و حتی بدون هیچ گونه پرس و جو و پیگیری از جماران در خصوص این برداشت غلط و اشتباه خود مبادرت به درج خبری کذب و تشویش اذهان عمومی کرده است. بنابراین باید نسبت به اصلاح خبر خود و نیز عذرخواهی از مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و سایت جماران اقدام نماید. بدیهی است حق پیگیری های حقوقی و قضایی را برای خود محفوظ می داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.