با توجه به دستور کار صحن علنی مجلس و برگزاری جلسات استیضاح سه نفر از وزرا بعید به نظر می‌رسد که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در هفته آینده در مجلس مطرح شود.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس مجلس در پاسخ به سؤالی درباره جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان گفت: در مورد جزئیات این طرح فعلاً نظر خاصی ندارم و بعداً اظهارنظر خواهم کرد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 97 پس از بررسی در کمیسیون تلفیق یکشنبه هفته آینده (20 اسفند ماه 96) در صحن علنی مجلس مورد بررسی و اصلاح قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ایراد مجدد شورای نگهبان به 7 بند از مصوبه مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 97 افزود: بررسی و اصلاح این ایرادات زمان زیادی را نیاز نخواهد داشت و بعد از حدود یک ساعت که مجلس وارد دستور کارهای بعدی خود خواهد شد. 

نایب رئیس مجلس با اشاره به تحویل طرح دوفوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان به هیأت رئیسه مجلس، اظهار داشت: با توجه به دستور کار صحن علنی مجلس و برگزاری جلسات استیضاح سه نفر از وزرا بعید به نظر می‌رسد که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در هفته آینده در مجلس مطرح شود.

مطهری در پاسخ به سؤالی درباره جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان خاطرنشان کرد: در مورد جزئیات این طرح فعلاً نظر خاصی ندارم و بعداً اظهارنظر خواهم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.