فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران گفت: نمایندگان سوالات خود را در رابطه با خودکشی آقای سیدامامی مطرح کردند و قرار شد فیلمی را برای ما و سؤال‌کنندگان پخش کنند که این مسئله به جلسه فردا موکول شد.

به گزارش جماران؛ عضو فراکسیون محیط‌زیست مجلس از جزئیات جدیدی از خودکشی سیدامامی در نشست امروز جمعی از نمایندگان با معاونان پارلمانی سپاه و وزارت اطلاعات ارائه کرد.

فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز تعدادی از نمایندگان مجلس با مسئولان مربوطه برای پیگیری علت مرگ سید امامی و بازداشت چند نفر از مأموران محیط‌زیست اظهار داشت: جلسه امروز با حضور ریاست فراکسیون محیط‌زیست و اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون، معاون پارلمانی حقوقی وزارت اطلاعات، معاون پارلمانی حقوقی سپاه، معاون پارلمانی قوه قضایی و معاون پارلمانی سازمان محیط‌زیست و تعدادی از نمایندگان از فراکسیون‌های متفاوت برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان سوالات خود را در رابطه با خودکشی آقای سیدامامی مطرح کردند و قرار شد فیلمی را برای ما و سؤال‌کنندگان پخش کنند که این مسئله به جلسه فردا موکول شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: سوالات زیادی در رابطه با روند پرونده و بازداشت آقای سیدامامی مطرح شد همچنین بر نظارتی که باید در زندان‌ها صورت گیرد، تأکید شد تا از این پس شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: جمع‌بندی نهایی و نتیجه پس از مشاهده فیلم به اطلاع عموم خواهد رسید.

اولادقباد ادامه داد:‌ آقای کیانی معاون پارلمانی حقوقی سپاه توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کرد و معاون پارلمانی قوه قضائیه به ما ارائه دادند و عنوان شد که دوربین‌های ما در اتاق‌ها و سلول‌ها وجود داشته و در اتاق‌ خود خودکشی نکرده است و در راهروها دوربین‌ نصب کرده بودیم، لذا به نظر می‌رسد در سرویس بهداشتی که دوربین وجود نداشته این خودکشی صورت گرفته است و صبح فردای آن روز که برای ارائه صبحانه به اتاق ایشان رفتم متوجه مرگ ایشان شدیم و سید امامی وانمود به خوابیدن در تخت خود کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.