سردار اصلانی گفت: متاسفانه امروز در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی عناصر ضدانقلاب و معاندین، خبری مبنی بر شهادت ۳ نفر و زخمی شدن ۵ تن از پرسنل انتظامی در درگیری مردم با پلیس شهرستان پیرانشهر انتشار یافت که قویا موضوع درگیری و شهادت و زخمی شدن عوامل انتظامی شهرستان را تکذیب می‌کنم.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی شهادت و زخمی شدن پرسنل انتظامی پیرانشهر در درگیری با مردم را تکذیب کرد.

به گزارش جماران، سردار ناصر اصلانی در خصوص شایعه شهادت و زخمی شدن ۸ نفر از پرسنل انتظامی شهرستان پیرانشهر در درگیری مردم با پلیس گفت: متاسفانه امروز در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی عناصر ضدانقلاب و معاندین، خبری مبنی بر شهادت ۳ نفر و زخمی شدن ۵ تن از پرسنل انتظامی در درگیری مردم با پلیس شهرستان پیرانشهر انتشار یافت که قویا موضوع درگیری و شهادت و زخمی شدن عوامل انتظامی شهرستان را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: از ابتدای روزهایی که افراد آشوبگر به دنبال بی نظمی در جامعه بودند مردم با تمام توان و قوا در کنار پلیس استان بود و پلیس با تعامل خوب هیچ‌گونه درگیری با مردم نداشته است.

وی افزود: اگر کسانی به هر طریقی بخواهند سلب آرامش کنند وباعث بی نظمی در جامعه شوند پلیس با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.