علی مطهری درباره طرح اخیر شهرداری تهران برای حذف سهمیه طرح ترافیک اظهار کرد: آن مقدار که من طرحشان را مطالعه کردم، طرح دقیقی است و عدالت تا حد خوبی در آن رعایت شده است. نقایص آن نیز باید مانند هر طرحی حین اجرا رفع شود.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع از طرح جدید شهرداری برای محدوده طرح ترافیک آن را دقیق و عادلانه توصیف کرد و گفت که نقایص آن باید حین اجرا رفع شود.

علی مطهری درباره طرح اخیر شهرداری تهران برای حذف سهمیه طرح ترافیک اظهار کرد: آن مقدار که من طرحشان را مطالعه کردم، طرح دقیقی است و عدالت تا حد خوبی در آن رعایت شده است. نقایص آن نیز باید مانند هر طرحی حین اجرا رفع شود.

وی درباره آمادگی زیرساخت‌های حمل و نقل پایتخت نیز گفت: روشن است که زیرساخت‌های حمل ونقل تهران کافی نیست ولی وقتی طرح ترافیک به درستی انجام و ترافیک روان شود، بازدهی حمل و نقل افزایش پیدا می کند و گاهی به دوبرابر می‌رسد. همچنان که شاهد هستید روزهایی که طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود، بازدهی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها حداقل ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

نایب رئیس مجلس درباره اثرات این طرح بر ساکنین محدوده طرح ترافیک افزود: روان شدن ترافیک و کم شدن آلودگی هوا، به نفع همان مردمی است که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند در طرح جدید دیدم که برای آنها تسهیلاتی مثلا در خروج صبحگاهی قائل شده‌اند، به هر حال فکر می‌کنم باید کمک کنیم این طرح اجرا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.