رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: از دیگر مصوبات این کمیسیون اختصاص یک درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای توسعه شبکه ریلی بود تا به این ترتیب سهم جابه جایی مسافر و بار از طریق ناوگان ریلی افزایش یابد.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون عمران مجلس از موافقت کمیسیون متبوعش با اختصاص یک درصد از درآمد حاصل از واردات فولاد به توسعه شبکه ریلی خبر داد.

محمدرضا رضایی با اشاره به جزییات نشست امروز سه شنبه (5 دی ماه) کمیسیون عمران مجلس گفت: در این جلسه بر ضرورت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی تاکید شد که در این راستا دولت مکلف شد اطلاعات کامل این طرح ها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون عمران مجلس، افزود: موافقت با تغییر کاربری زمین های مازاد آموزش و پرورش دیگر مصوبه این کمیسیون بود که در این راستا مقرر شد شهرداری ها به صورت رایگان پروانه برای تغییر این کاربری در اختیار قرار دهند تا منابع حاصل از این موضوع در بحث مقاوم سازی مدارس استفاده شود.

رضایی ادامه داد: از دیگر مصوبات این کمیسیون اختصاص یک درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای توسعه شبکه ریلی بود تا به این ترتیب سهم جابه جایی مسافر و بار از طریق ناوگان ریلی افزایش یابد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین از موافقت کمیسیون عمران مجلس با اختصاص یک درصد از درآمد حاصل از واردات فولاد به توسعه شبکه ریلی خبر داد و گفت: در این جلسه تمامی پیشنهادات بودجه ای نمایندگان در خصوص افزایش اعتبارات استانی بررسی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 823299
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.