مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در سلسله سفرهای استانی خود، روز سه شنبه 5 دی ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام به این استان سفر می‌کند.

 

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در رأس یک هیئت عالی قضایی به استان ایلام سفر می‌کند.

به گزارش جماران؛ حسن رحیمی اظهار کرد: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در سلسله سفرهای استانی خود، روز سه شنبه 5 دی ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام به این استان سفر می‌کند.

حسن رحیمی با اعلام این خبر افزود: در این سفر که مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی رئیس قوه قضاییه را همراهی می کنند، آیت الله آملی لاریجانی علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان ایلام، با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز دیدار و در جمع آنها سخنرانی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه همچنین دیدار با روسای عشایر، روحانیون و اعضای هیات علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان را نیز از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر عنوان کرد.

حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه افزود: مطابق روال جاری سفرهای استانی، در این سفر هم هیئت های بلند پایه قضایی به سرپرستی مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از سوی رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق مختلف استان خواهند پرداخت.

رحیمی خاطرنشان کرد: در پایان این سفر سه روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز برای بررسی وضعیت قضایی در استان ایلام تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.