حجت‌الاسلام محمدحسنی با حضور در منزل امیر دادبین، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش، و گرامیداشت خدمات وی، رزمندگان و فرماند‌هان سال‌های دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منزل امیر دادبین از فرمانده اسبق نزاجا عیادت کرد.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل امیر احمد دادبین، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و گرامیداشت خدمات وی، رزمندگان و فرماند‌هان سال‌های دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی افزود: امیر سرتیپ دادبین فرماندهی انقلابی، متدین و ولایتمدار است و نام و یاد ایشان در دل و ذهن رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح و مردم مقاوم خطه کردستان و مناطق مرزی با خاطراتی از رشادت‌ و ایثار و اقتدار عجین است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از همسر مومنه و انقلابی امیر دادبین افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیمی از اجر رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح متعلق به همسران صبور و بزرگوارشان است و اجر و پاداش همسر مکرمه امیر سرتیپ دادبین در همراهی با این فرمانده رشید و ولایی سال‌های دفاع مقدس نزد خدای متعال محفوظ است.

در خاتمه این دیدار لوح یادبودی از سوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همسر امیر دادبین اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.