امیر حیدری با بیان اینکه در حال تحول بسیاری در نیروی زمینی ارتش هستیم، تاکید کرد: ما باید در زمینه چابکی، تحرک، پا در رکابی و کارآمدی یگان هایمان پاسخگوی عملیات روز باشیم.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده‌ای نزدیک با چهره‌ای چابک، با تحرک و دارای قدرت تهاجم بالا از نیروی زمینی مواجه خواهیم بود.

سرتیپ ستاد کیومرث حیدری رو در حاشیه افتتاح چند پروژه تیپ 230 شهید متاجی گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی نیروهای مسلح کشور در رکاب ولی امر مسلمین، به فضل خداوند آماده‌اند هر تجاوز نابخردانه را در هم بپیچند.

وی با بیان اینکه در حال تحول بسیاری در نیروی زمینی ارتش هستیم، تاکید کرد: ما باید در زمینه چابکی، تحرک، پا در رکابی و کارآمدی یگان هایمان پاسخگوی عملیات روز باشیم.

حیدری تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به دنبال تحول عمیق هستیم که در آینده ای بسیار نزدیک، چهره ای جدید، چابک، با تحرک و دارای قدرت تهاجم بالا را در نیروی زمینی شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در مراکز آموزی و پژوهشی این نیرو روی شناخت جنگ‌ها آینده کار می‌شود تا نیروی زمینی حضوری فعال، اثربخش و قاطع داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تحولات در نیروی زمینی در 5 بخش دنبال می‌شود، گفت: یکی از بخش‌ها مولفه‌های توان رزمی است که شامل بحث کارآمد کردن یگان‌ها به طرف هوشمند سازی تجهیزات، به کارگیری تجهیزات اثربخش در جنگ‌های نیابتی، هوشمند کردن تجهیزات و توسعه سلاح‌های ضد زره می‌شود که ان‌شاءالله در هفته دفاع مقدس به مردم معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.