رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طومار این بدصفتان پیچیده شد افزود: البته همواره باید هوشیار بود، زیرا دشمن غدار و امریکای خون صفت دست از سر انقلاب اسلامی برنمی دارند و رژیم صهیونیستی نیز آرام نخواهد نشست.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد که بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.

به گزارش جماران، سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته تهران و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج افزود: این هفته چند تبریک دارد، تبریک اول به مناسبت هفته بسیج که معجزه انقلاب اسلامی و امید آینده مستضعفان جهان است و تبریک دوم به واسطه پیروزی اعجاب آور و معجزه آسایی است که در جبهه مقاومت اسلامی اتفاق افتاد و خواب نامبارک خبیثان عالم را بی تعبیر کرد.

وی گفت: گروه‌های تکفیری به خصوص گروه امریکایی - صهیونیستی داعش که هدفش جنایت در سرزمین‌های اسلامی به نام اسلام، مکتب و پیامبر اسلام بود که باعث شد افراد زیادی شهید، مردمان زیادی آواره و شهر‌های بسیاری خراب شود، اما به برکت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، ایستادگی، ایثار، فداکاری مجاهدان در راه خدا و مظلومیت شهدا و صبر خانواده‌های آنان، خداوند پیروزی را میسر فرمود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طومار این بدصفتان پیچیده شد افزود: البته همواره باید هوشیار بود، زیرا دشمن غدار و امریکای خون صفت دست از سر انقلاب اسلامی برنمی دارند و رژیم صهیونیستی نیز آرام نخواهد نشست.

غیب پرور گفت: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته است که آن‌ها فتنه‌ای در پشت فتنه‌ای دیگر برای ما طراحی می‌کنند و این ما هستیم که باید با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به ذات پروردگار برای انقلاب خود بایستیم.

وی افزود: سلام خدا بر همه مجاهدان در راه خدا که قاسم سلیمانی نمادی از این خیل عظیم است و سلام خدا بر شهدا، جانبازان و خانواده‌های صبور آن‌ها که ما همیشه مدیون آن‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ بسیج چنین پیروزی‌هایی را رقم می‌زند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، بسیج همواره بر تارک انقلاب اسلامی درخشیده است.

سردار غیب پرور افزود: اولین خصوصیت بسیجی، ولایت مداری و ولایت پذیری است و آن روز که از این اصل غفلت کنیم حتما دچار خسران جبران ناپذیری خواهیم شد.

وی گفت: بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی اهل مماشات با نااهلان نیست افزود:​ بسیجی اهل بصیرت، دشمن شناس و عنصری فرهنگی در تراز انقلاب است، افتخار ما در بسیج این است که شأن ما خدمت گزاری به مردم است و این را بار‌ها اثبات کرده ایم.

 غیب پرور در ادامه با اشاره به حرکت گروه‌های جهادی در سراسر کشور گفت: امسال حدود ۱۰ هزار گروه جهادی ساماندهی و ۸۱۰ هزار نفر داوطلبانه در گروه‌های جهادی حاضر شدند و همچنین هزاران هزار پزشک و پرستار جهادی نیز حدود ۸ میلیون خدمت ارائه کرده اند.

وی فعالیت بسیج در مقابله با بحث ریزگرد‌ها و فعالیت در بخش محرومیت زدایی را نیز از تلاش‌های بسیج در کشور دانست و افزود: فعالیت بسیج در این بخش‌ها نیز بسیار چشمگیر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.