نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: اردکانیان در اوایل انقلاب و از زمان وزارت شهید عباسپور با این وزارتخانه مهم همکاری داشته و تا به امروز نیز همچنان در این حوزه مشغول به فعالیت است.

به گزارش جماران؛ نایب رئیس مجلس گزینه پیشنهادی دولت برای وزرات نیرو را انتخاب بسیار مناسبی دانست و گفت: نگاه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز به ایشان مثبت است.

علی مطهری  با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی نیرو هم در بُعد تخصصی و هم در بُعد شخصیتی، اخلاقی و رفتاری دارای نکات بسیار مثبتی است، عنوان کرد: سابقه حضور طولانی مدت اردکانیان در این وزارتخانه نقطه بسیار مهم و خوبی است و حکایت از آشنایی کامل وزیر پیشنهادی نیرو با مسائل موجود در این حوزه دارد.

وی وزیر پیشنهادی نیرو را انتخاب بسیار مناسبی برای حضور در این وزارتخانه دانست و یادآور شد: اردکانیان در اوایل انقلاب و از زمان وزارت شهید عباسپور با این وزارتخانه مهم همکاری داشته و تا به امروز نیز همچنان در این حوزه مشغول به فعالیت است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اردکانیان برای کسب رای اعتماد نیز مشکلی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: نگاه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز به ایشان مثبت است.

مطهری با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نیرو پس از کسب رای اعتماد از خانه ملت و حضور در این وزارتخانه بایستی در تلاش برای رفع مشکلات اصلی حوزه آب و برق کشور باشد، تصریح کرد: از ایشان انتظار داریم با حمایت از بخش خصوصی به ویژه در بخش صنعت برق و خرید تضمینی حامل‌های انرژی از سوی سرمایه‌گذاران داخلی شاهد رونق و فعال‌تر شدن صنعت برق کشور باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 773570
  • منبع: انرژی امروز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.