لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه ارشد از همکاری خود با باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنا و تام کاتن عضو سرویس خدمات تسلیحاتی سنا برای تصویب این قانون خبر داد.

 

به گزارش جماران؛ یک عضو ارشد سنای آمریکا اعلام کرد که جمهوری خواهان قصد دارند طرحی را ارائه دهند که به قانون مصوب پیشین سنا در مورد بازبینی توافق هسته‌ای ایران بندهایی را اضافه می‌کند.

لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه ارشد در گفت‌وگو با صدای آمریکا گفت: توافق هسته‌ای کنونی با ایران یک توافق کثیف است و به همین دلیل بود که ترامپ از اعلام پایبندی ایران به برجام خودداری کرد؛ چرا که برجام بیشتر در راستای منافع ایران است.

وی همچنین از همکاری خود با باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنا و تام کاتن عضو سرویس خدمات تسلیحاتی سنا برای تصویب این قانون خبر داد.

او گفت: این قانون در صورتی که ایران به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود، جلوگیری از ورود بازرسان آژانس و هرگونه سایتی که بخواهند آن را بازدید کنند و حمایت از تروریسم ادامه دهد، تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران بار دیگر اعمال خواهد شد.

به گزارش جماران، در حالی که ترامپ پایبندی ایران به برجام را تایید نکرد آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون هشت بار پایبندی ایران به برجام را تایید کرده است.

روز پنجشنبه فدریکا موگرینی و سران کشورهای 28 عضو اتحادیه اروپا بر حمایت از برجام تاکید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.