ولایتی عضو تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدام علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد».

 

به گزارش جماران؛ مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: رفتار رییس‌جمهور بی‌منطق و کاسبکار آمریکا که ظاهرا فرصت مطالعه تاریخی نداشته و صرفا به امور بازرگانی مشغول بوده و هست، برای ملت بزرگ و شریف ایران که سابقه تمدنی چندهزار ساله دارد، موضوع جدیدی نیست و بی‌تردید این ملت همچون همیشه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی خواهد کرد.

علی اکبر ولایتی عضو تشخیص مصلحت نظام ،در واکنش به اظهارات روز گذشته ترامپ علیه ایران در ادامه پیامی نوشت:

 «جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها مواضع اصولی خود را اعلام کرده و بر آن پایبند خواهد بود. نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متعلق به مردم این سرزمین است و نه تنها اقتدار و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده که با مقاومت و ایستادگی توانسته در برابر تجزیه خواهان و تضعیف کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه مقابله نماید و تروریست‌ها و جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آن‌ها را به قول و ذلت بکشاند.

جمهوری اسلامی ایران حتما در برابر هر اقدام علیه منافع خویش واکنش مناسب و متناسب نشان خواهد داد و پشت سر رهبر محبوب، شجاع و انقلابی، به مانند تمام روزهای پیروزی و استقرار و ثبات، به گام های بلند خود در حفظ و حراست از آرمان های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.