عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: باید مدنظر داشته باشیم که اجماع ملی روی این مسئله بسیار مهم است که بین جناح ها و گروه ها حاصل شده است. ملت ایران دلبسته ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

 

به گزارش جماران؛ عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: همه نهاد‌ها آمادگی دارند تا در قبال موضع ترامپ نسبت به برجام تصمیمات خود را اجرا کنند.

محمد رضا تابش عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان پیرامون تصمیم ترامپ درباره برجام گفت:  ترامپ یا باید برجام را بپذیرد یا آن را نقض کند و تحریم ها را نسبت به ایران تشدید کند.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اضافه کرد: دستگاه دیپلماسی و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این آمادگی را دارند در قبال موضع ترامپ راهبردها و تصمیمات خود را به مرحله اجرا در بیاورند. باید مدنظر داشته باشیم که اجماع ملی روی این مسئله بسیار مهم است که بین جناح ها و گروه ها حاصل شده است. ملت ایران دلبسته ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه برجام تفاهم نامه ای بین چند کشور است ادامه داد: اتحادیه اروپا به خاطر حفظ منافع، برقراری امنیت و صلح پایدار در جهان می‌تواند برای مقابله با یک‌جانبه گرایی آمریکایی ها اثرات سوءاظهارات یا تحریم های آمریکا را نسبت به ایران کم کند.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: ما باید در مدار امنیت، منطق و دیپلماسی موثر و سازنده به تعامل و همکاری بین همه نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و اجرایی با قدرت و قوت پشت سر بگذاریم و کشورمان همچنان در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764763
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.