امیر سرلشکر موسوی اظهار کرد: تاکیدهای مکرر فرماندهی معظم کل قوا راجع به نیروی دریایی ارتش، آمادگی دفاعی و راهبردی بودن این نیرو به ما حکم می کند که اولین ماموریت را از نداجا شروع کنیم.

 

به گزارش جماران؛ امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی در اوّلین ماموریت خود طی مدت تصدی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان، از یگان های شناور سطحی و زیرسطحی بازدید کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که یک روز پس از عاشورا منطقه سوم نیروی دریایی آخرین نقطه از سواحل مکران را به عنوان اولین مقصد بازدید خود از یگان های تحت امرش انتخاب کرد، صبح امروز از بخش های مختلف این متطقه بازدید کرد.

وی ضمن ارزیابی توانمندی یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی، از یگان های موشکی، جنگال، پدافند هوایی، پایگاه سوم هوادریا، پهپاد و میدان تیر منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش بازدید کرد.

️ همچنین فرمانده کل ارتش در ادامه از پروژه ها و طرح های در دست احداث منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش از جمله پروژه های آپارتمان های مسکونی، فاز دوم مهمانسرای مکران، مجتمع آموزشی ورزشی ولایت، کارخانه های آب شیرین کن و پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، امیر سرلشکر موسوی در بازدید از منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: امروز در سواحل مکران برکت و موفقیت را شاهد هستیم و وقتی مقایسه میکنیم می بینیم که تلاش و حرکت همرزمان مان چه برکت هایی را عاید این سواحل کرده و حقیقتا این پیشرفت ها قابل مقایسه باگذشته نیست.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: تاکیدهای مکرر فرماندهی معظم کل قوا راجع به نیروی دریایی ارتش، آمادگی دفاعی و راهبردی بودن این نیرو به ما حکم می کند که اولین ماموریت را از نداجا شروع کنیم.

وی دیدار با همرزمانش در کنارک و عرض خداقوت به آنان را مزید برعلّت برای انتخاب منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش به عنوان اولین مقصد ماموریت برشمرد و افزود: ارتش وظیفه دارد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را در خصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران به نتیجه برساند البته در همین راستا یک بخش کار به نهادهای کشوری و دولت بر می گردد که ما باید پیگیری کنیم تا آنها هم پای کار بیایند و بخش دیگر مربوط به ما می شود که تا به ثمر رسیدن این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.

وی همچنین در ادامه حضور خود در منطقه سوم دریایی کنارک نیروی دریایی راهبردی ارتش از تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهداء(ع) این نیرو بازدید و رضایتمندی خود را از آمادگی دفاعی این یگان رزمی اعلام کرد.

امیر سرلشکر موسوی طی این بازدید قانع نبودن به شرایط موجود را از نشانه های موفقیت در هر کاری دانست و خاطر نشان ساخت: تحت هر شرایطی می بایست چشم انداز روشنی برای آینده ترسیم کرد و در مسیر تحقق آن گام های بلند و حساب شده ای برداشت و البته همواره توکل به خداوند و تأسی به ائمه اطهار در زمره اصول اساسی است که هرگز نباید از یاد برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.