القاعده ضمن درخواست پشتیبانی از مسلمانان روهینگیا در میانمار که در معرض سرکوب قرار گرفته و این باعث فرار نزدیک به ۴۰۰ هزار تن از آنها به بنگلادش شده، به این کشور هشدار داد که نسبت به دلیل جنایت های خود مجازات خواهد شد.

 

به گزارش  جماران، سازمان القاعده امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای مسلمانان سراسر جهان را به حمایت از برادران خود در میانمار به وسیله کمک، اسلحه و پشتیبانی نظامی ترغیب کرد.

بر اساس این گزارش، القاعده در بیانیه خود در رابطه با کشتار اقلیت مسلمان روهینگیا در ایالت مرزی راخین (آراکان) در غرب میانمار آورده است: اقدامات وحشیانه دولت میانمار در قبال برادران مسلمان ما بدون مجازات نخواهد بود و به خواست خدا از همان جامی خواهد نوشید که برادران مسلمان در آراکان را نوشاند.

در بیانیه القاعده همچنین آمده است: از تمامی برادران مجاهد در بنگلادش، هند، پاکستان و فیلیپین می خواهیم که برای حمایت از برادران مسلمان خود در میانمار، راهی این کشور شوند و هر آن چه از آماده سازی و تمرین لازم است برای مقاومت در برابر ظلم و ستم به آنها و تحقق حقوقشان که تنها با توسل به زور بازگردانده می شود نیز فراهم سازند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.