صالحی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با مدیریت خوب از نخبه‌های خود بهترین استفاده را ببریم، نمی‌توانیم کسانی که استعداد بهتری را دارند بیشتر مورد تمرکز قرار دهیم.

به گزارش جماران؛ دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم دبیرستان انرژی اتمی بتواند استعدادهای خوبی را پرورش دهد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در جریان بازدید از دبیرستان انرژی اتمی مشهد  اظهار کرد: مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید منشا خیر و برکت باشد و امیدوارم با افتتاح این مدرسه در استان خراسان بتوانیم استعدادهای خوبی را پرورش دهیم.

 وی گفت: با توجه به اینکه این مدرسه بعد از تهران دومین مدرسه ای است که در ایران افتتاح می‌شود، باید به گونه‌ای رفتار کنیم که این گونه مدارس الگویی باشند برای سایر استان‌ها. 

صالحی در خصوص افتتاح این مدارس در سایر استان‌ها تصریح کرد: باید مردم برای افتتاح چنین مدارسی کمک کنند قطعا سازمان انرژی اتمی نمی‌تواند به تنهایی این مدارس را افتتاح کند و باید مردم مشارکت داشته باشند. در هر حال در مشهد نهادهای مختلفی کمک کردند تا این مدرسه افتتاح شد. 

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: این مدرسه در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد افتتاح شد و قطعا در آینده تجهیز خواهد شد و امیدواریم این مدرسه هرچه بهتر و بیشتر تجهیز شود تا بتوانیم استعدادهای خوبی را پرورش دهیم.

وی افزود: مدرسه‌ای که در تهران افتتاح شده مدیریت خوبی را دارد که توانسته‌ تاکنون موفقیت‌های خوبی را به دست آورد.

صالحی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با مدیریت خوب از نخبه‌های خود بهترین استفاده را ببریم، نمی‌توانیم کسانی که استعداد بهتری را دارند بیشتر مورد تمرکز قرار دهیم و باید برای همه دانش آموزان این چنین امکاناتی را فراهم کنیم، امیدوارم همانند سایر نخبگان بتوانیم در دانشگاه ها استعدادیابی داشته باشیم تا در آینده حرف‌های بیشتری در سازمان انرژی اتمی داشته باشیم. 

وی در خصوص فجایع میانمار عنوان کرد: کشور ایران همواره حمایت خود را از مردم مظلوم انجام داده و با توجه به صحبت‌هایی که دکتر روحانی در روز گذشته انجام دادند به طور قاطع حمایت خود را از مردم مظلوم میانمار انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.