به یقین این اسطوره‌های جاودان به وسیله مادران والا مقامی تربیت و پروش یافته‌اند که ایمان معنوی، مشی متعالی و شکیبایی آنان مایه افتخار و فخر هر ایرانی است.

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی «حاجیه خانم جیران پور علی» مادر شهید «حسن جنگجو» که پس از سالها انتظار برای دیدار فرزند گرانقدرش همزمان با وداع آن شهید معزز به سوی معبود شتافت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر حسن جنگجو

سلامٌ علیکم

همه افتخارات، دستاوردها و بزرگی‌های ملت قهرمان ایران مدیون دلاورمردی ها و جان فشانی های شهدایی است که تفسیرگر واقعی معنای واژه ژرف ایثارند. آنان گران‌بهاترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت، آزادگی و شرف انسانی پاسداری کنند و اینگونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران سربلند و سرافرازند و شایسته تحسین و ستایش بسیار.

شهید معظم «حسن جنگجو» از جمله شهدایی است که از نوجوانی با شجاعت و رشادت در جبهه حق علیه باطل گام نهاد و شهادت پاداش عشق به معبود و اعتقاد راسخ این شهید معزز است و چه پاداشی نیکوتر از «عند ربهم یرزقون» می‌توان برای این اسوه‌های سراسر نور و بزرگی تصور نمود.

به یقین این اسطوره‌های جاودان به وسیله مادران والا مقامی تربیت و پروش یافته‌اند که ایمان معنوی، مشی متعالی و شکیبایی آنان مایه افتخار و فخر هر ایرانی است. در این میان یاد می‌کنیم از بانوی والا مقام «حاجیه خانم جیران پور علی» مادر شهید معظم حسن جنگجو که پس از سالها انتظار برای دیدار فرزند گرانقدرش همزمان با وداع آن شهید معزز به سوی معبود شتافت. درگذشت این بانوی ماجده و مؤمنه را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از پروردگار متعال علو درجات را برای آن شهید معظم و مادر معزز ایشان مسألت دارم.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.