به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مسابقات کارمندان دولت استان قزوین در 6 رشته ورزشی با شرکت 600 کارمند از 45 دستگاه‌ اجرایی استان در 2 بخش مردان و زنان برگزار شد.
در پایان مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، تیم مدیریت درمان استان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.
در این رقابت ها که هشت تیم حضور داشتند، تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دوم شد و تیم اقتصاد و دارایی بر سکوی سوم ایستاد.
همچنین در پایان رقابت های تنیس روی میز بانوان کارمندان دولت استان قزوین، تیم علوم پزشکی قزوین موفق شد با شکست تیم اقتصاد و دارایی به عنوان قهرمانی تیمی این رقابت ها دست یاید.
در این رقابت ها که در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد، تیم دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) نیز بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش انفرادی این مسابقات نیز خدیجه قلی پور از پارک علم و فناوری و وحدت خمسه از دانشگاه علوم پزشکی اول و دوم شدند و فاطمه حسین خانی و خدیجه افشار نیز از همین دانشگاه به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در پایان رقابت های تنیس روی میز آقایان نیز تیم توزیع نیروی برق موفق شد عنوان قهرمانی تیمی این رقابت ها را از آن خود کند.
در این رقابت ها که در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد، تیم توزیع نیروی برق قهرمان، تیم تامین اجتماعی نایب قهرمان و تیم های بانک ملت و مدیریت درمان استان به صورت مشترک سوم شدند.
رقابت های انفرادی تنیس روی میز آقایان نیز در حال پیگیری است.
در رقابت های والیبال بانوان،تیم تامین اجتماعی استان موفق شد به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد و جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را کسب کند.
در این رقابت ها که در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره)برگزار شد، تیم تامین اجتماعی در فینال مقابل تیم صدا وسیما به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
در رقابت های طناب کشی بانوان که با حضور هفت تیم در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، تیم برق منطقه ای زنجان، تیم اقتصاد و دارایی و تیم بنیاد شهید به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود ساختند.
نتایج مسابقات دارت و فوتبال کارمندان دولت و رقابت های انفرادی متعاقبا بعد از پایان رقابت ها اعلام خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.