سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، افزود: تا زمان بررسی کامل حادثه نمی‌توان در این باره اظهارنظر قطعی کرد و هم اکنون مسئولان آموزش و پرورش از وزارتخانه و استان های مربوطه در حال پیگیری و بررسی موضوع در منطقه و عیادت از بیماران هستند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس، از پیگیری علل سانحه اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در داراب از سوی اعضای کمیسیون متبوعش خبر داد.

سید حمایت میرزاده با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب استان فارس، گفت: با توجه به اینکه هنوز ۲۴ ساعت از این حادثه غم انگیز و دلخراش طی نشده اعضای کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، به صورت تلفنی موضوع را پیگیری کرده و منتظر هستند تا گزارشات تکمیلی در این باره تهیه شود و در اختیار کمیسیون قرار گیرد.

 سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، افزود: تا زمان بررسی کامل حادثه  نمی‌توان در این باره اظهارنظر قطعی کرد و هم اکنون مسئولان آموزش و پرورش از وزارتخانه و استان های مربوطه در حال پیگیری و بررسی موضوع در منطقه و عیادت از بیماران هستند.

هرگونه اظهارنظر تا زمان ارائه اطلاعات تکمیلی روند بررسی‌ها را دچار مشکل می کند

وی با بیان اینکه هرگونه اظهارنظر تا زمان ارائه اطلاعات تکمیلی ممکن است روند بررسی‌ها را دچار مشکل کند، ادامه داد:مسئولان آموزش و پرورش کشور و استان های مربوطه در حال بررسی موضوع هستند تا مشخص شود، علل این سفر و برنامه دانش‌آموزان برای سفر به شیراز چه بوده و چرا در این ساعت شب تردد می کردند.

میرزاده یادآور شد: اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از کانال‌های مختلف در حال بررسی ابعاد این موضوع و حادثه هستند تا بتوان به جمع‌بندی درباره این حادثه غم انگیز دست یافت و اظهار نظر کرد.

اطلاعات از مبادی مختلف جمع‌آوری می‌شود

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون بر حسب وظیفه نمایندگی خود بر اساس قانون اساسی در برابر تمام مردم پاسخگو هستند، افزود: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات برحسب وظیفه نمایندگی خود و به دلیل ارتباطات موضوع با کمیسیون وظیفه خود می دانند که این موضوع را پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تصریح کرد: اطلاعات در این باره پراکنده است، لذا اطلاعات از مبادی مختلف جمع‌آوری می‌شود تا کمیسیون بتواند در این باره اظهار نظر کند و باید منتظر ماند و دید بررسی مسئولان آموزش و پرورش چه نتیجه ای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731203
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.