مسوولان مربوطه آموزش و پرورش هرمزگان با پیگیری دقیق همه جوانب این حادثه با هرگونه قصور و کوتاهی و عاملان این حادثه جانسوز برخورد جدی و قاطعی داشته باشند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام ذوالقدر نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس و فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در پیامی درگذشت جمعی از دانش آموزان دختر هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس را، تسلیت گفتند.

در پیام این دو عضو فراکسیون امید مجلس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و اناالیه راجعون

حادثه اندوه باری که به کشته شدن جمعی از دانش آموزان و مجروح شدن جمعی دیگر از نونهالان و دانش آموزان عزیز استان هرمزگان منجر شد، موجب تالم و تاثر شدید اینجانبان گردید. مصیبتی که جز روح و بشارت الهی چیزی توان کاستن از سنگینی آنرا ندارد و صبر بر آن موجب بارش رحمت بر قلبهای داغدیده پدران و، مادران ، بستگان و معلمان و هم شاگردیان و هم کلاسی هایی است که در این عزا به سوگ نشسته اند.

اینجانبان با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به همه بازماندگان خصوصا اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم می داریم و از خداوند رحیم می خواهیم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را در جوار رحمت و مغفرت خود قرار دهد و همه مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید.

از مسوولان پزشکی و درمانی می خواهیم که در خصوص مداوای فوری مصدومان این حادثه تمام توان خود را به کار گیرند و مسوولان مربوطه آموزش و پرورش هرمزگان نیز با پیگیری دقیق همه جوانب این حادثه با هرگونه قصور و کوتاهی و عاملان این حادثه جانسوز برخورد جدی و قاطعی داشته باشند.

اینجانبان نیز این موضوع را از طریق مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش جناب آقای دکتر بطحایی پیگیری خواهیم کرد تا ضمن بررسی این موضوع به مشکلات حوزه آموزش و پرورش در استان هرمزگان به ویژه در شرق استان که با محرومیت های زیادی همراه است توجه جدی صورت پذیرد و نتیجه آن را به اطلاع مردم شریف هرمزگان خواهیم رساند.

امیدواریم که دیگر در کشور شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.