تولیت آستان قدس رضوی گفت: در روزهای ابتدایی پیدایش داعش و گسترش آن در عراق، برخی‌ها در عراق و حتی ایران گمان می کردند که آمریکا بنا دارد و می‌تواند این گروهک را شکست دهد.

به گزارش جماران؛ تولیت آستان قدس رضوی گفت: مقابله با یک تهدید ملی از طریق تکیه بر نیروهای جوان و بکارگرفتن نیروهای داخلی امکان پذیر است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر امور خارجه عراق عنوان کرد: امیدوارم پیروزی‌های اخیر در عراق علیه گروه‌های تکفیری که از مسیر وحدت ملی حاصل شده است، پس از شکست این گروهک‌ها ادامه پیدا کند.

وی افزود: اگر این وحدت مخدوش شود هم دستاوردها از بین خواهد رفت و هم تهدیدات جدیدی علیه ملت عراق بوجود خواهد آمد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در روزهای ابتدایی پیدایش داعش و گسترش آن در عراق، برخی‌ها در عراق و حتی ایران گمان می کردند که آمریکا بنا دارد و می‌تواند این گروهک را شکست دهد، اما آنچه در این سال‌ها گذشت نشان داد مقابله با یک تهدید ملی از طریق تکیه بر نیروهای جوان و بکارگرفتن نیروهای داخلی امکان پذیر است.

وی خارنشان کرد: محبت عمیق دو ملت ایران و عراق به اهل بیت(ع) ظرفیت گسترده‌ای را برای ارتباط بین دو ملت ایجاد کرده و وظیفه دولت های ایران و عراق را برای تسهیل رفت و آمد زوار و افزایش امنیت آنان بویژه در ایام اربعین حسینی دوچندان می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.