سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارادوکس در سیاست خارجی ترامپ موضوعی است که در داخل آمریکا ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد.

سید حسین نقوی حسینی در تحلیل تغییر استراتژی حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت: دونالد ترامپ دچار پارادوکس هایی شده است که برای ایالات متحده و شخص رئیس جمهوری آمریکا دردسرساز خواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: دونالد ترامپ در جریان انتخابات الکترال 2016 مدعی شده بود که ایالات متحده نباید بیش از این متحمل هزینه های مالی جنگ و تلفات نیروهای نظامی در  جنگ های فرامرزی آمریکا شود اما امروز به دنبال گسترش حضور در افغانستان است.

وی در ادامه افزود: امروز شاهدیم که ترامپ سیاست های اوباما را به چالش می کشد که چرا ارتش آمریکا در عراق و حضور نداشته است که نشانه بارز پارادوکس رئیس جمهوری آمریکا است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارادوکس در سیاست خارجی ترامپ موضوعی است که در داخل آمریکا ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

وی بیان داشت: گسترش حضور ارتش آمریکا در افغانستان منجر به تشدید تنش ها و منازعات داخلی ایالات متحده خواهد شد زیرا آمریکا تحمل پرداخت هزینه های سنگین جنگ دیگری را ندارد.

نقوی حسینی گفت: افزایش حضور نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان موضوعی است که برای کشورهای منطقه تبعات مختلفی خواهد داشت که منجر به تشدید معضلات تروریستی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725528
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.