ابطحی گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید تا تحریم های روسیه کاهش پیدا کند.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم خمینی شهر گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید.

سیدمحمد جواد ابطحی گفت: باتوجه به پاکسازی های مرز لبنان و سوریه ، رژیم صهیونیستی از برقراری آرامش و امنیت در سوریه احساس نگرانی می کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیامین نتانیاهو تلاش می کند با جلوانداختن ولادیمیرپوتین از روسیه حائل میان ایران و مرزهای سرزمین اشغالی ایجاد کند.

وی بیان داشت: سفر بنیامین نتانیاهو به مسکو را باید اقدامی درجهت جبران شکست های سریالی رژیم صهیونیستی تفسیر کرد.

ابطحی گفت: نکته بارز رفتاری صهیونیست ها این است که خیلی زود دستپاچه می شوند ؛ آنها از افزایش اقتدار حزب الله به شدت ترسیده اند.

وی تصریح کرد: نیاز استراتژیک رژیم صهیونیستی این است که دل روسیه را به دست آورد تا امنیت مرز بلندی های جولان را تامین کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: نتانیاهو باتوجه به نفوذی که لابی های صهیونیستی در آمریکا دارند تلاش می کند روزنه ای برای کرملین در واشنگتن بگشاید تا تحریم های روسیه کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد:  بعید نیست که روسیه بازهم پادرمیانی کنند اما این رویکرد به تقویت جایگاه تروریست های تکفیری منجر خواهد شد و حتی نیروهای جدیدی جلب کردند.

ابطحی تاکید کرد: روسیه نباید فراموش کند که رژیم صهیونیستی از تروریست ها حمایت کرده است و در نهایت براساس نقشه آمریکا و حمایت رژیم سعودی در چچن التهابات امنیتی جدیدی ایجادخواهد کرد.

وی در بیان داشت: چندبار پیمان شکنی روسیه باعث شده است که تهران در رویکردهای خود این موضوع را لحاظ کند و نیروهای مقاومت با جدیت آماده هراتفاقی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 723871
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.