آسمان تهران از امروز عصر با افزایش ابر همراه است.

به گزارش جماران؛ یک کارشناس هواشناسی با اعلام خطر طغیان رودخانه‌های محلی در استان گلستان گفت: فردا هوای تهران دو درجه خنک‌تر خواهد شد.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: برای عصر امروز رگبار پراکنده باران به همراه وزش باد و گاهی اوقات رعد و برق برای بخشی‌هایی از استان‌های مازندران و گلستان پیش‌بینی می‌کنیم.

او ادامه داد: برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان و تهران، دامنه‌های زاگرس مرکزی در شرق لرستان و ارتفاعات چهارمحال بختیاری، برخی نقاط فارس و استان هرمزگان رگبار پراکنده به همراه رعده و برق و وزش بادهای به نسبت شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی با هشدار آب‌گرفتگی در معابر بیان کرد: از امروز عصر بیشترین شدت بارش را در استان‌های مازنداران و گلستان شاهد هستیم و از امروز عصر تا فردا ظهر آب‌گرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه‌های محلی را در استان گلستان پیش‌بینی‌ می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین برای دو الی سه روز آینده در نوار شرقی کشور در برخی ساعات وزش بادهای شدید را شاهد هستیم. در منطقه زابل نیز باد و گرد و غبار را پیش‌بینی می‌کنیم.

او درباره هوای شهر تهران نیز گفت: آسمان تهران از امروز عصر با افزایش ابر همراه است و احتمال دارد در شهرهای کوهستانی استان تهران بارش پراکنده باران را داشته باشیم.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به دمای امروز تهران گفت: دمای امروز هوا در تهران ۳۷ درجه سانتی‌گراد است که فردا دو درجه خنک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.